Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Sağlık Çalışanlarına Yıpranma Payı Müjdesi
Mar 14, 2017 - 18:03
Updated: 3 years ago
0
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tıp Bayramı'nda sağlık çalışanlarına müjde verdi. Erdoğan, "5 yıla bir yıl yıpranma payı olarak bir sözüm vardı. 16 Nisan'dan sonra bunu süratle çözeceğiz" dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen Tıp Bayramı programında konuştu. Sağlık çalışanlarına yıpranma payıyla ilgili müjde veren Erdoğan, "5 yıla bir yıl yıpranma payı olarak bir sözüm vardı. 16 Nisan'dan sonra bunu süratle çözeceğiz" dedi.
Benzer Haberler
Security Check
Please complete the captcha to verify you are human.
Yorumlar (0)