Diş Hekimi Darp Edildi, Hayati Tehlikesi Var!

May 9, 2017 - 23:41
Aug 29, 2024 - 12:25
Diş Hekimi Darp Edildi, Hayati Tehlikesi Var!
Elbistan’da ağrıyan dişini çektirmek için Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine giden bir kişi, çekim sırasında canının yandığı gerekçesi ile bayan hekime saldırdı. Bayan diş hekimi aldığı yumruk darbeleri ile yere yığılırken, saldırgan güvenlik görevlilerince etkisiz hale getirilerek polise teslim edildi. Elbistan’da diş ağrısı çeken 23 yaşındaki O.T. Ağız ve Diş Sağlığı merkezinin acil bölümüne müracaat ederek ağrıyan dişinin çekilmesini istedi. Acil nöbetçisi olan bayan diş hekimi Hilal Cansız yapılan tetkiklerin ardından hastanın dişinin çekilmesine karar verdi.   İddialara göre diş çekimi sırasında O.T. canının yandığı gerekçesi ile bayan diş hekimini yumruklamaya başladı. Bayan hekim gözüne ve başına aldığı darbeler ile yere yığılırken, odada bulunan hemşirenin çığlıkları üzerine muayenehaneye giren özel güvenlik görevlileri O.T.’yi etkisiz hale getirdiler.   HAYATİ TEHLİKESİ BULUNUYOR İlk müdahalesi hekim arkadaşlarınca yapılan diş hekimi Hilal Cansız Ambulans ile Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Gözüne ve başına darbe alan Cansız’ın yapılan tetkiklerinde hayati tehlikesi bulunduğu gerekçesi ile müşahede altında tutulduğu bildirildi. Olayın duyulması üzerine hastaneye akın eden sağlık çalışanları meslektaşlarının sağlık durumu hakkında bilgi edinerek dayanışma içinde olduklarını gösterdiler. Elbistan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Muhammet Çığlı, saldırganın hak ettiği cezayı bulmasını beklediklerini söyledi. Elbistan SağlıkSen temsilcisi Halil Akın’da yaptığı açıklamada, saldırıyı en ağır şekilde kınadıklarını ifade ederek, diş hekiminin sağlık durumu hakkında bilgi verip, sağlık çalışanlarına yapılan saldırının sağlıktaki kaliteyi düşüreceğini söyledi.   Öte yandan bayan diş hekimine yaptığı saldırı ile hastanelik eden saldırgan O.T. polis ekipleri tarafından göz altına alındı.