Gölcük'te "Diş Evi" Çalışmaları Hızla Devam Ediyor

Sep 29, 2014 - 08:13
Sep 27, 2023 - 21:55
Gölcük'te "Diş Evi" Çalışmaları Hızla Devam Ediyor

Gölcük halkı yılbaşından sonra tam teşekküllü bir hastane de diş sağlığı hizmeti alacak.

Hastanenin açılmasıyla Gölcük’te bir ilki başarmanın gururunu yaşayacaklarını ifade eden hekimler “Burada Gölcük’te yapılmayan yada az yapılan hizmetler verilecek. Bir diş hastanesinde olması gereken tüm birimleri kuracağız. Hastanemizde çalışan doktorların hepsi alanlarında uzman kişiler olacak. Gölcük halkının önemli bir özelliği var. İsme gidiyor. Dişini yaptırdığında gerekirse on yıl sonrada aynı doktorla muhattap olmak istiyor. Biz halkımıza bu kolaylığı vereceğiz. Hastanemizde gerçekten kaliteli insanlar görev alacak, uzman kişilerle çalışacağız. Yaptığımız her işlem garantili olacak. İlk önce ki hedefimiz kalite olacak” dedi.

GÖLCÜK’TE İLK LAZER  CİHAZI

Diş Evinde yapılacak işlemler hakkında bilgi veren hekimler dört ortağın kendi alanında uzmanlaştığını söyledi. Diş Evi’nde yapılacak işlemler; Diş Deri, Periodontoloji (Diş eti hastalıkları), pedodonti (Çocuk diş hastalıkları), çene cerrahı, implant ve implantoloji ameliyatları, lazer eşliğinde diş beyazlatma, botoks, diş gıcırdatma rahatsızlığı tedavisi, hipnozla diş korkularını yenmek ve tedavisinin sağlanması. Diş Evi’nde ayrıca diş lazer cihazı bulunacak. Gölcük’te bu cihaz ilk kez kullanılmış olacak. Yenilikler bununla da kalmıyor. Ayrıca Kocaeli genelinde hiç bir hekimin kullanmadığı diş tomografisi çekebilen ponomorik cihaz getirtilecek. Hekimler halkın tüm bu hizmetlerden cebini yakmadan uygun bütçelerle faydalanabileceğini ve otopark sorunu yaşanmayacağını da kaydetti.