Güzellik merkezi önünde dehşet: Eşini ve yanındaki kişiyi bıçaklayıp intihar etti
Aug 30, 2024 - 11:17
0

İzmir'in Ödemiş ilçesinde bir kişi, güzellik merkezinin önünde beklediği ayrılma aşamasındaki karısı ve karısının arkadaşını bıçakladıktan sonra intihar etti. Olayda saldırganın eşi ağır yaralanırken yanındaki arkadaşı ise hayatını kaybetti.



Benzer Haberler
Security Check
Please complete the captcha to verify you are human.
Yorumlar (0)