Bu Şehirde Engelli ve Hamile Memurlar Yarın İzinli Sayılacak

Aug 8, 2017 - 20:52
Aug 29, 2024 - 12:25
Bu Şehirde Engelli ve Hamile Memurlar Yarın İzinli Sayılacak
Aşırı sıcaklardan dolayı engelli ve hamile kamu çalışanlarına izin verilmesine karar verildi. Peki engelli ve hamile memurlar kaç gün izinli sayılacak? İşte konuya ilişkin merak edilen ayrıntılar... Yurdumuzu son günlerde etkisi altına alan aşırı sıcaklar bazı illerde hayatı olumsuz etkilemeye devam ediyor. Aşırı sıcaklar Bursa'da engelli ve hamile kamu çalışanlarına izin verilmesine sebep oldu. Peki başka illerde engelli ve hamile kamu çalışanlarına idari izin verilecek mi? Engelli ve hamile memurlar kaç gün izinli sayılacak? Sıcak havalar tüm yurdu etkisi altına aldı. Geçtiğimiz günlerde bazı illerimizde görülen sağanak yağışın ardından dün itibariyle yurt genelinde sıcaklık etkisini göstermeye başladı. Meteoroloji'den alınan bilgiye göre sıcaklıklar önümüzdeki birkaç gün mevsim normallerinin 5,6 derece üzerinde seyredecek. Uzmanlar aşırı sıcaklıkların görüldüğü bugünlerde güneşin etkisinin çok fazla olduğu 10.00 ile 16.00 saatleri arasında dışarı çıkılmaması konusunda uyarıyor. Bazı illerimizde görülen aşırı sıcaklıkların ardından Bursa'da kamu kurumlarında çalışan hamile ve engelli memurları sevindiren haber geldi. Yüksek sıcaklıkların görülmesi sebebiyle Bursa'da kamu kurumlarında çalışan hamile, engelli ve kronik rahatsızlığı olanların yarın idari izinli sayılmasına karar verildi. Bursa Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada Meteoroloji'den yapılan uyarılar neticesinde kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan hamile ve engelli raporu olan memurların yarın idari izinli sayılacağı belirtildi. Yüksek sıcaklıkların etkili olduğu diğer illerin valiliklerinden henüz resmi bir açıklama yapılmadı.