Sağlık Bakanlığı Müsteşarından Atama Müjdesi
Mar 22, 2015 - 14:43
Updated: 3 years ago
0
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu geçtiğimiz haftalarda 2015 yılında toplamda 22 bin personel ataması yapılacağını açıklamıştı.
Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş 10 bin atamanın Haziran 2015'e kadar yapılacağını açıkladı. Gümüş, ek olarak yaptığı açıklamada 15 bin memur, 8 bin hizmetli alınacağını açıkladı.
Gümüş yaptığı açıklamada; "Alınacak personelin 7 bin kadarı hemşire ve ebe olacak. Diş hekimi, sağlık teknikeri gibi diğer unvanlardan da personel alınacak; personel alımının büyük bölümünün sağlık teknikeri, ebe ve hemşire oluşturacak. Yaklaşık 900 diş hekimi de alacağız, Aile hekimleri ve Aile Sağlık Merkezleri'nde dişhekimi istihdam edeceğiz " dedi.
Benzer Haberler
Security Check
Please complete the captcha to verify you are human.
Yorumlar (0)